sâmbătă, 12 septembrie 2009

mos craciun de luna iulie

cu jesus del cerro (care inseamna de pe movila nu din cer) in ultima zi de filmare

vara asta mi s-a intampalt un lucru frumos. eu in timpul sarbatorilor de iarna o fac pe mos craciun si asta dintr-o convingere de-a mea ca exista mos craciun. in sensul ca atunci cand am inteles ca mosul trebuie"ajutat" de noi, ca noi suntem unealata sa cu care daruieste , m-am descis sa fac pe mosul iar copiii care ma vad sa aiba convingere unui mos craciun palapabil. de povestea asta ma despart cam 6 ani. insa vara asta primesc un telefon de la mediapro sa vin la un casting. ajuns acolo pe scari erau numai grasi ca si mine.mai bine zis nu grasi ci corpolenti, bine facuti cu oase mari. am dat o proba fiind timorat de ceilalti mai "mari ca mine". l-am luat. filmul e cu 5 mosi craciuni care vor transforma sarbatorile de iarna intr-o comedie .am zis asa ca nu stiu daca am voie sa zic din stufosul contract. tre sa iasa pro cu ceva pe piata. dar eu va pot spune ca pentru mine a fost o distarctie maxima. imbracat in mos craciun la 40 de grade o placere nebuna. ironia e ca trebuia sa scoiatem aburi pe gura si sa ne fie frig, dar pentru asta exista efecte speciale digitale.


l-am cunoscut pe pustiul asta de 9 ani. Bogdan Iancu un fel de Macaulay Culkin al Romaniei. cam asta e si filmul gen home alone. dar el e extrem de viu si de spontan si cu simt scenic daca uita replici sau daca uita partenerul replici te scotea in scena. daca era sa improvizam improvizam asa de usor si era extrem de lejer. Aveam aceeasi Rulota asa ca aveam si mai mult timp de stat impreuna.
exista un blog al filmului tip jurnal scris de el, cica. dar ar fii scris mult mai multe. mallul e un loc de joaca extremde ofertant si mai ales baneasa caere e un hau.

 eu il joc pe calistrat fiul lui Vandame (nea vali teodosiu) prostul grupului de mosi. au fost momente f frumose si dureroase unele. cand am filmat intr-un fiat 500 vechi 4 insi mari care stateam ingramaditi, afara zapada si in masina 50 de grade. m-am dat cu placa prin mall ca sa invat sa alunec pe maioneza eram tras ca pe sanie . am mancat 16 hamburgeri odata si aproape 2 litri de cola. a fost ambulanta aproape. si multe alte nebuneli cu bogdan si raisa alias horatiu si gipa. 2 copii mici si un copil amre care dirijau apa de la fantana arteziana din mall pe indicatiile lui jesus del cerro regizorul  "hesus ...eeee you are going achi eee dupa asta you say the line. ok virhil?"

stefan banica(ion) iulia lazar(gora) gabriel costin (calistrat) pavel bartos (marin) dani popescu (samanta)- in pauza de masa de la HO HO HO

bogdam iancu (horatiu) si gabriel costin (calistrat)

aici cand primesc un pom in cap.  levitez :D 

am sa postez niste poze acum de pe blogul oficial al filmului

scena cu multi hamburgeri. nu mai pun gura macar vreo 2 ani pe porcariile astea

 o scena cu toti mosii

din 27 noiembrie in cinematografe




Un comentariu:

mirolara spunea...

de-abia astept sa vad filmul. poti sa ne dai detalii, cat de multe...se poate... ne plac culisele!...:) multa bafta!