marți, 18 august 2009

Bau! eu sunt?



da Eu sunt. dar tu cine esti? eust eu, dar Tu cine esti? eu sunt tu care sunt eu... si uite asa putem face un serial mai reusit ca elodia show bine dozat cu intreruperi de reclame pop up care sa va invadeze ecranul si care sa nu va lase sa vedeti ce va urma... ce va urma? ce? va urma?!!!
m-am apucat sa scriu de cu seara la minunatul blog pe care pana acum l-am folosit decat ca portal de retete de slabit care apropos functioneaza! Inca ma gandesc daca voi posta ce scriu , de fapt ce rescriu pentru ca din greeala am dat back si am sters fara sa salvez tot ce urma sa :D.
As putea incepe cu o postare usora ca sa imi dau mana, sau sa fac atacuri la adresa marilor blogeri, daca fac video response se poate spune ca am copiat-o pe alice - fata cu parul verde " primul serial on_line din romania" (romania cu "R" mic) sponsorizat si incurajat de nimiei altul decat protv care pe vreme de criza transforma serialul "la bloc" in "La blog" . filmat cu un handycam intr-un camin al facultatii de teatru si film, unde o pustoaica cu look de emo ataca blogeri ,isi injura prietenul in metrou si face excursii cu tramvaiul prin darapanaturile din bucuresti in timp ce manaca shaorma din pache. idolul pustoaicelor de 12- 15 ani care fac pasul de la "spioancele" de pe jetix la Hyper-Eroina din blog: PARINTI NU LASATI VOPSEAUA DE OUA LA INDEMANA COPIILOR.
serialul avea un viitor mult mai stralucit (vedeti episoadele de la inceput. din pacate scenaristii care se ocupa de serial s-au lasat pe tanjeala sau ii fac un bine portarului de la pro, care scrie textele cu multa pasiune in timpul orelor de paza.
te pup alice
la vremuri mai bune, cu stima

Niciun comentariu: